سوالات متداول

1- تمایل به خرید دارم اما به صحت خرید اینترنتی اطمینان ندارم؟

فروشگاه اینترنتی تایـم مد دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنایع و معادن می باشد، ضمن آنکه همکاری با شرکتهای اصلی واردکننده کالا تحت نظر اتحادیه صنف ساعت فروشان تهران این اطمینان را به مشتری میدهد که کالای خریداری شده 100% کالای اصلی بوده و در نهایت صحت به دست مشتری خواهد رسید.

2- ساعات کاری تایم مــد چه زمانی است؟ و در چه زمانهایی میتوانم کالا سفارش بدهم؟

فروشگاه اینترنتی تایــم مد آماده ارائه خدمات پشتیبانی درطول هفته بجز ایام تعطیل از ساعت 9 صبح الی 18 میباشد. درهرزمان شما میتوانید کالای مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش خود را ثبت کنید اما تایید نهایی به منظور ارسال کالا تنها درساعات کاری بغیراز ایام تعطیل میسر میباشد، لذا سفارشاتی که در خارج از ساعات اداری ثبت گردد در اولین ساعات کاری روز بعد قابل تایید میباشند. به دلیل تنوع کالا و احتمال تعدد ثبت سفارشات از یک مدل بطور همزمان، امکان عدم موجودی کالای سفارش داده شده وجود دارد، درصورت عدم موجودی کالا، وجه پرداختی شما ظرف 24 ساعت درایام غیرتعطیل به حساب شما عودت داده میشود.

3- آیا امکان ارسال کالا در روز مشخصی وجود دارد؟

درزمان تکمیل فرآیند خرید خود، شما میتوانید با استفاده از تقویم موجود در آن صفحه، روز تحویل مورد نظر خود را تا 10 روز بعد از زمان ثبت سفارش انتخاب نمایید. درغیر اینصورت کالا در اسرع وقت برای شما ارسال میگردد که در تهران ظرف 24 ساعت و در شهرستانها بین 48 تا 72 ساعت میباشد.

4- چگونه از امکان کادو کالا استفاده نمایم؟

در زمان تکمیل فرآیند خرید کالا، شما میتوانید از بین بسته های کادویی مختلف نمایش داده شده یکی را با کلیک بروی آن انتخاب نمایید و مطمئن باشید که کالای خریداری شده با همان نوع و رنگ کادو به دست مخاطب شما میرسد. این خدمات برای خریدارانی مهیا شده که در نظر دارند کالای خریداری شده را به عنوان کادو به شخص دیگری اهدا کنند بنابراین به همراه کالا فاکتورارسال نمی گردد، همچنین شما میتوانید برروی کارتی که به بسته کادویی الصاق میگردد پیام خود را برای مخاطب خود ثبت کنید.

5- در زمان انتخاب کالا نیاز به مشاوره دارم؟

کارشناسان پشتیبانی فروشگاه تایــم مد در خدمت شما میباشند تا بصورت آنلاین و از طریق پنجره موجود در کنار صفحه شما را راهنمایی کنند، همینطور میتوانید با شماره تماس پشتیبانی تماس گرفته و با یکی از کارشناسان ما در ساعات کاری در ارتباط باشید.

6- چگونه از بن های تخفیفی استفاده کنم؟

در زمان خرید بعضی ازکالاها بن تخفیف به شما عرضه میشود که در کنار مشخصات هرمدل تعداد آن مشخص شده است. بن های تخفیف در حساب شما ذخیره شده و درخریدهای بعدی شما این بن ها قابل استفاده میباشند که بعنوان تخفیف از مبلغ خرید بعدی شما کم میگردد.

7- خدمات گارانتی پلاس چیست؟

خدمات گارانتی پلاس تایــم مد در کنار برگه ضمانتنامه هر کالا و با توجه به هر مدل و برند عرضه میشود. کالاهایی دارای گارنتی پلاس میباشند در کنار مشخصات آن در قسمت نمایش کالا ذکر گردیده است . خدمات گارنتی پلاس شامل دریافت کالای معیوب از درب منزل شما و ارسال آن به مرکز خدمات هر برند و عودت آن به درب منزل شما بصورت رایگان در طول مدت اعتبار گارنتی هربرند میباشد. خدمات گارانتی با توجه به نظر کارشناس مربوطه هر شرکت واردکننده انجام میگیرد و درصورتیکه هزینه ای خارج از شرایط گارانتی از سوی تعمیرگاه شرکت واردکنند آن کالا طلب شود، قبلا پشتیبانی فروشگاه تایــم مد آن را به صاحب کالا اطلاع میدهد و در زمان تحویل کالا طبق فاکتور مرکز خدمات هر برند آنرا از دارنده کالا دریافت میکند. در این سرویس خدمات ارسال و پیگیری و عودت بصورت رایگان انجام شده، ضمن اینکه امکان تخفیف خدمات خارج از گارانتی توسط فروشگاه تایــم مد از مراکز خدمات پس از فروش هر برند نیز میسر است.

8- امکان خرید اقساطی برای چه کسانی میباشد؟

خریدارانی که دارای حساب جاری معتبر و واجد شرایط زیر باشند امکان خرید کالا و پرداخت آن طی 3 قسط ماهانه را دارند:

پزشکان دارای پروانه نظام پزشکی

کارمندان دولت با چک کارمندی معتبر

کاسبان محترم دارای جواز کسب

کارمندان دارای کارت حکمت

در خریدهای اقساطی، خریدار پس ازاضافه نمودن کالا به سبد خرید خود و انتخاب گزینه پرداخت اقساطی ، مرکز پشتیبانی تایم مد با ایشان تماس تلفنی گرفته و درخواست ارسال مدارک مورد نیاز را مینماید. درصورت تایید و احراز شرایط، امکان خرید قسطی برای خریدار امکان پذیر میباشد.

9- پرداختهای اینترنتی به چه صورت است و درصورت عدم ثبت چه شرایطی دارد؟

کلیه پرداختهای اینترنتی از طریق لینک به درگاههای بانکی انجام شده و امن بودن آن توسط بانک تایید شده است. فروشگاه تایــم مد تنها با هدایت کاربر به لینک بانک، طی روند نهایی نمودن خرید کالا، هیچ نقشی در ارتباط فی مابین بانک و کاربر در زمان پرداخت ندارد. در صورتی که به هرنحوه مبلغی از حساب کاربر کسر و به حساب فروشگاه تایم مد واریز شود اما کالایی برای ارسال تایید نگردد، مبلغ مذکور طی 24 ساعت کاری به حساب اولیه عودت داده میشود. در بعضی مواقع مبلغ از حساب شما کسر و به حساب فروشگاه تایــم مد نیز حواله نمی گردد، در اینصورت نیز مبلغ کسر شده توسط بانک به حساب شما عودت داده میشود.

10- سفارشات تهران چگونه ارسال میشود ؟

در تهران مامور ارسال تایــم مد کالای خریداری شده را ظرف 24 ساعت بصورت رایگان به دست خریدار میرساند و در صورت انتخاب پرداخت در محل، درزمان تحویل، وجه کالا را دریافت میکند. کلیه سفارشات در بسته بندی مطمئن ارسال میگردد. همراه داشتن کارت ملی خریدار در زمان پرداخت از طریق درگاه اینترنتی بانکها در هنگام تحویل کالا الزامی است.

منظور از شهر تهران مناطق 22 گانه شهرداری بوده و شهرهای اطراف در استان تهران شامل شرایط سفارشات شهرستان میباشند.

11- سفارشات شهرستان چگونه ارسال میشود ؟

فروشگاه تایــم مد طی قراردادهایی با شرکت بین المللی پست آرامکس و پست ایران، ارسال کالاهای خریداری شده توسط مشتریان در شهرستانها را به این دو شرکت محول کرده است. هزینه ارسال در فرآیند تکمیل خرید به اطلاع کاربر میرسد. کلیه کالاهای ارسالی به شهرستان در بسته بندی های ایمن و غیرقابل آسیب ارسال میگردد.

کد پیگیری توسط شرکتهای پستی عرضه شده و به اطلاع خریدار میرسد تا با مراجعه به وب سایت شرکت مربوطه نسبت به اطلاع از وضعیت ارسال کالای خریداری شده خود اقدام نماید.

12- اگر شکایتی یا پیشنهادی دارم با چه شماره تلفنی تماس بگیرم؟

مرکز پشتیبانی فروشگاه تایــم مد آماده ثبت نظر،شکایت، پیشنهاد و انتقاد شما میباشد. ضمن ثبت نظر خود در این نسبت به معرفی شماره تماس خود اقدام نمایید تا مدیریت تایم مد در صورت لزوم با شما تماس بگیرد.

13- شرایط تعویض و عودت کالا چیست؟

لطفا به بخش " نحوه و شرایط تعویض و عودت کالا " مراجعه شود.

14- اگر کالای خریداری شده توسط من در روزهای بعد در قسمت کالاهای تخفیفی قراربگیرد شرایط چگونه است؟

قیمت هرکالا در زمان ثبت سفارش مدنظر ما در صدور فاکتور الکترونیکی برای شما میباشد. درصورتی که حتی یک ساعت پس از ثبت خرید شما آن کالا در قسمت کالاهای تخفیفی قراربگیرد ، مبلغ پرداختی شما همان قیمت اولیه کالا میباشد.

15- آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟

خیر، با توجه به ماهیت فروشگاه های اینترنتی، امکان خرید حضوری وجود ندارد.

16- آیا امکان دارد تا کالا را در زمان تحویل از بسته خارج کرده و کنترل نمایم ؟

بله ، درزمان تحویل کالا، از خریداران تقاضا میشود که بسته را باز کرده و کالا را از نظر ظاهری کنترل نمایند و از تحویل کالایی که دارای اشکال ظاهری میباشد خوددرای نمایند و موضوع را به پشتیبانی فروشگاه تایــم مـد اطلاع دهند.

17- آیا برای خرید میبایست حتما برای عضویت ثبت نام کنم ؟

بله ، شما هم میتوانید از قبل عضو شوید و یا در زمان تکمیل فرایند خرید اقدام به ثبت نام و عضویت نمایید. با عضویت در فروشگاه تایم مد ضمن بهره مندی از مزایای درنظر گرفته شده برای اعضاء، آدرس و مشخصات ذکر شده شما به عنوان آدرس تحویل کالا در نظر گرفته میشود.

18- آیا میتوانم کالای سفارش داده شده را لغو کنم؟

در زمان ثبت سفارش و تکمیل فرایند خرید میتوانید سفارش خود را لغو کنید. پس از ثبت سفارش و اخذ کد پیگیری امکان لغو سفارش نخواهد بود.

19- آیا پس از سفارش کالا نیاز به تماس تلفنی با فروشگاه تایم مد هست؟

خیر ، در صورت بروز هرگونه مشکلی از پشتیبانی فروشگاه تایــم مد با شما تماس خواهند گرفت.

20- آیا امکان سفارش تلفنی هست ؟

خیر، کلیه سفارشات تنها از طریق فروشگاه اینترنتی تایــم مد امکان پذیر میباشد.

21- آیا امکان دارد که کالا را قبل از خرید رویت کنم ؟

با توجه به ماهیت فروشگاه اینترنتی، و همچنین حساسیت کالایی همچون ساعت، امکان رویت آن قبل از خرید وجود ندارد. فروشگاه تایم مد سعی کرده تا تصاویر نمایش داده شده از هرکالا بطور جامع و دقیق بوده تا کاربر به کمک آن خرید خود را انجام دهد.

 

 

 

مرکز پشتیبانی تایم مـُد از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 الی 17 پاسخگوی شماست.
021-28429745-48
support@timemode.ir
به سبد خرید اضافه شد.
به لیست آرزوها اضافه شد.
به لیست اطلاع اضافه شد.
loading...
لطفا منتظر بمانید...