شرایط تعویض و بازگرداندن کالا

در صورت وجود اشکال ظاهری یا فنی :  

کالای ارسالی به شما قبل از ارسال توسط کارشناس تایم مد بازبینی شده ، تصویر آن ضبط گردیده وپس از احراز صحت از سلامت آن اطمینان حاصل شده است اما در صورتیکه کالای ارسالی به شما در زمان تحویل دچار هرگونه ایراد فنی و ظاهری باشد، باید ظرف کمتر از 24 ساعت پس از تحویل کالا توسط مامور ارسال به مرکز پشتیبانی تایم مد به شماره 88785094-021 اطلاع داده شود تا مامور ارسال در تهران یا در شهرستانها، مامور پست به منظور عودت کالا به شما مراجعه نماید.

بدیهی است درصورتیکه عیب کالای عودت داده شده توسط کارشناس تایم مد تایید گردد، نسبت به ارسال کالای دیگر در اسرع وقت به شما اقدام میگردد و در صورت موجود نبودن آن کالا مبلغ پرداختی به حساب شما عودت داده میشود.

نکته 1 : امکان تعویض کالا با توجه به شرایط فوق بصورت شفاف در فروشگاه تایم مد بیان شده است. استفاده از جملات فریبنده که توسط بعضی از فروشگاههای اینترنتی در مورد عودت کالا حتی تا روزها بعد به هرشکل و بدون علت که واقعی نبوده و صرفا جهت فریب مشتریان بوده خارج از سیاستهای کاری تایـم مد میباشد. عودت کالای معیوب که براثراستفاده ناصحیح و سهل انگاری خریدار پس از تحویل ایجاد گردد خارج از شرایط تعویض و یا عودت کالا در تایم مد میباشد (هرچند در صورت بروز این چنین مشکلاتی، تایم مد تلاش مینماید تا با استفاده از خدمات پس از فروش هربرند نسبت به رفع عیب بوجود آمده به نحوه احسن اقدام نماید.). بنابراین از خریداران محترم تقاضا میشود در زمان تحویل کالا از صحت سلامت کالا اطمینان حاصل نمایند و در زمان تحویل آنرا کنترل نمایند.

در صورت انصراف مشتری از خرید:

کالای مورد نظر در صورتی امکان عودت دارد که به هیچ عنوان از بسته بندی و پلمپ خود خارج نشده باشد و کاملا به همانصورت که مامور پست آن را تحویل داده است موجود باشد. درصورت باز کردن بسته بندی کالا و خروج آن از جعبه امکان عودت کالا میسر نمیباشد. در صورتی که مشتری درخواست عودت کالا را داشته باشد میبایست ظرف 24 ساعت از زمان تحویل موضوع را به مرکز پشتیبانی تایم مد به شماره 88785094-021 اطلاع دهد.

مراحل عودت کالا شامل :

ا – هماهنگی با مامور پشتیبانی بصورت تلفنی

2- ارسال عکس کالا به منظور مشخص شدن شرایط کالا

3- تایید کارشناس تایم مد به منظور عودت کالا توسط پست یا مامور ارسال تایم مد در تهران – در شهرستانها مبلغ پست به منظور عودت کالا توسط مشتری پرداخت میشود.

4- کارشناسی کالای عودت داده شده از نظر صحت و سلامت آن توسط کارشناس تایم مد در زمان تحویل کالا.

5- در صورت تایید کارشناس، مبلغ آن به حساب معرفی شده واریز میشود ( زمان کارشناسی معمولا 3 روز کاری خواهد بود)

6- در صورتی که کالای مذکور فاقد شرایط ذکر شده در فوق باشد، کالا مجددا به مشتری عودت داده میشود و هزینه پست آن بصورت پس کرایه و برعهده مشتری خواهد بود.

مرکز پشتیبانی تایم مـُد از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 الی 17 پاسخگوی شماست.
021-28429745-48
support@timemode.ir
به سبد خرید اضافه شد.
به لیست آرزوها اضافه شد.
به لیست اطلاع اضافه شد.
loading...
لطفا منتظر بمانید...