گارانتی پلاس فقط در تایم مد

گارانتی پلاس از دیگر خدمات اختصاصی فروشگاه تایــم مد بوده که برای محصولات منتخب عرضه میگردد. گارانتی پلاس به همراه ضمانتنامه شرکت واردکننده هر کالا عرضه شده و بدون آن فاقد اعتبار است. زمان اعتبار گارانتی پلاس مطابق با مدت زمان اعتبار ضمانتنامه شرکت واردکننده کالا میباشد. خدمات قابل عرضه در این حوزه شامل :

دارندگان گارانتی پلاس در تهران میتوانند در صورت بروز نقص فنی کالا، آنرا به پشتیبانی تایم مد اطلاع داده تا مامور ارسال تایم مد به آدرس مشتری مراجعه نموده و کالای معیوب را دریافت کرده و رسید ارائه نماید، سپس کالای معیوب به مرکز خدمات پس از فروش همان کالا ارسال شده و پس از رفع مشکل به آدرس مشتری عودت داده میشود.

دارندگان گارانتی پلاس در شهرستان نیز این اطمینان را داشته باشند که کالای خریداری شده از تایم مد به عنوان عامل فروش آن کالا تحت پوشش خدمات ضمانتنامه شرکت وارد کننده و همچنین گارانتی پلاس تایم مد بوده و تنها هزینه ارسال کالای معیوب توسط پست معتبر به دفتر تایم مد در تهران برعهده مشتری بوده و مابقی خدمات همانند مشتریان ساکن تهران به ایشان ارائه میشود.

درصورتی که نقص بوجود آمده در کالا شامل پوشش رایگان ضمانتنامه شرکت واردکننده کالا باشد، کالا پس از رفع نقص بصورت رایگان به مشتری عودت داده میشود. در شهرستانها هزینه عودت کالا بدست ایشان رایگان میباشد.

درصورتی که نقص بوجود آمده در کالا مطابق قانون و مقررات ضمانتامه هر شرکت واردکننده تحت پوشش خدمات رایگان گارانتی قرار نگیرد، تایم مد هزینه احتمالی آن را قبلا به اطلاع مشتری رسانده و درصورت توافق مشتری کالا پس از رفع نقص به همراه فاکتور رسمی شرکت مذکور به آدرس مشتری عودت داده میشود، در این شرایط تایم مد تنها هزینه ذکر شده در فاکتور شرکت مذکور را دریافت کرده و هزینه ارسال و عودت کالا بصورت رایگان میباشد. مشتریان ساکن شهرستان پیش از عودت کالا میبایست هزینه تعمیر کالا را مطابق فاکتور موجود بصورت کارت به کارت به فروشگاه تایم مد پرداخت نمایند. در صورتی که مشتریان با وجود داشتن کارت گارانتی پلاس تمایل به استفاده از آن را نداشته باشند، محدودیتی برای آنها ایجاد نشده و میتوانند با مراجعه مستقیم به مرکز خدمات پس از فروش هر برند به همراه برگه ضمانتنامه آن شرکت از خدمات آن بهره مند شوند.

همچنین تایــم مد سعی دارد تا پس از اتمام دوره ضمانتنامه شرکت واردکننده کالا ، مشتری را تحت حمایت خود قرار داده و با کمترین هزینه نسبت به رفع نقص احتمالی کالا در خدمت مشتریان خود باشد.  

مرکز پشتیبانی تایم مـُد از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 الی 17 پاسخگوی شماست.
021-28429745-48
support@timemode.ir
به سبد خرید اضافه شد.
به لیست آرزوها اضافه شد.
به لیست اطلاع اضافه شد.
loading...
لطفا منتظر بمانید...